1. Rejestracja

 

W celu zarejestrowania nowego konta na platformie Luka wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny. Na adres e-mailowy podany w czasie rejestracji wysłane zostanie potwierdzenie wraz z nadanym loginem i hasłem.

 

2. Logowanie

 

Wraz z wpisaniem w zakładce logowanie właściwego loginu i hasła następuje przekierowywanie na właściwe konto , dzięki czemu uzyskuje się  dostęp do dokładnej informacji o dostępności produktów i indywidualnych cen.

  

3. Wyszukiwanie produktów

 

Istnieją trzy sposoby znajdowania produktów na platformie:

 

  • Wyszukiwarka: należy wpisać nazwę bądź część nazwy poszukiwanego produktu lub indeks produktu, który znajdą Państwo w katalogu biurowym Luka 2010/2011. Istnieje również możliwość wpisania symbolu produktu, który umieszczony jest na fakturach wydanych przez Luka Sp z o. o.

  • Produkty podzielone są na kategorie; naciskając na poszczególne ikony można w łatwy sposób odnaleźć poszukiwany produkt

  • W lewym dolnym rogu ekranu można wyszukać produkty danej marki.

 

4. Zamawianie

 

Produkty które chcemy zamówić należy najpierw dodać do koszyka naciskając ikonkę i określając liczbę sztuk. Po dodaniu do koszyka wszystkich interesujących nas sztuk należy przejść do zakładki "Koszyk zakupów". Przed wysłaniem zamówienia można jeszcze zmodyfikować liczbę zamawianych produktów. Uwaga! Zmiany trzeba zatwierdzić przyciskiem "Zapisz zmiany". Przed złożeniem zamówienia należy jeszcze wybrać sposób dostawy z dostępnej list(listę aktualnych opłat znajdą państwo w regulaminie), a następnie nacisnąć przycisk "wygeneruj zamówienie". Każde zamówienie potwierzone zostanie e-mailem wysłanym na adres przypisany do danego konta.

 

5. Statusy zamówień

Po wysłaniu zamówienia można sprawdzić jego aktualny status w zakładce "Historia zakupów"  . Występują następujące statusy zamówień:

 

  • Do realizacji - zamówienie jest szykowane przez pracowników firmy Luka Sp. z o.o.

  • Dostarczone - zamówienie zostało dostarczone pod wskazany adres

  • Zrealizowane - dla danego zamówienia została wystawiona faktura VAT

 

6. Dodawanie użytkowników

 

Wraz z rejestracją na platformie użytkownik otrzymuje konto administracyjne. Oznacza to, iż może dodawać kolejne konta dla swojej firmy w zakładce "Profil" . Do wyboru istnieją dwa rodzaje kont: administratora i użytkownika. Zaletą konta administratora jest możliwość dodawania przez niego kolejnych użytkowników. Kontu użytkownika natomiast można dopisać zarówno przełożonego, który każdorazowo będzie akceptował jego zamówienia jak i dowolny adres dostawy. W przypadku większych podmiotów pożyteczną opcją może być możliwość przypisywania MPK do danego konta, określanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych limitów budżetowych, jak i możliwość indywidualnego określenia numeracji zamówień.

 

 

 

LOGOWANIE

WYSZUKIWARKA


MARKI

Zajączek z luką

 


Sklep internetowy obsługiwany przez system inKontrahent - www.inkontrahent.pl